Doelgroep
Medewerkers die vanuit hun functie geregeld telefonische contacten met Engelssprekenden onderhouden. De telefoontraining Engels is bedoeld voor telefonistes, baliemedewerkers, secretaresses en anderen die een centrale functie binnen het telefoonverkeer van de organisatie vervullen.
Uw telefoniste is toch het visitekaartje van uw bedrijf en vaak het eerste contact. Die eerste indruk moet goed zijn!
Cursusdoelstellingen telefoontraining Engels
- Het uitbreiden van de gespreksvaardigheden Engels aan de telefoon, geplaatst in een zakelijke context
- De cursist beheerst correcte omgangsvormen aan de telefoon gerelateerd aan de Engelse en Amerikaanse bedrijfscultuur.
Inhoud
Afhankelijk van de taalbehoefte kan een keuze gemaakt worden uit de volgende modules:
Module Answering the phone
Module Beginning and ending a call
Module Connecting people
Module Messages
Module Communication problems
Module Appointments and arrangements
Module I’d like to know your prices
Module We’re ready to order now
Module Let’s fix another date
Module What seems to be the trouble?
Aanpak
Voorafgaand aan de telefoontraining Engels vindt een intakegesprek plaats waarin we de doelstelling van de training bespreken.
Tijdens de intake legt de cursist een taaltest af. Op basis van deze resultaten zullen we samen met u het aanvangsniveau en de cursus Telefoneren in het Engels bepalen.
Werkvormen
Privé- of groepslessen, wat u wilt. Ons accent ligt op een persoonlijke en praktische aanpak.
We maken samen met u een keuze uit de diverse werkvormen en studiematerialen. Dit kan variëren van directe instructie tot coöperatief leren. Soms kiezen we voor een online werkvorm. Bij voorkeur behandelen we werk- en brachegerelateerd materiaal dat door de opdrachtgever/kandidaat wordt aangeleverd.
Trainers
Bevoegde en ervaren trainers Engels.